It's summer again ?

By Rebell - 19:03

Przewrotnie pytam o pogode, lecz dobrze wiem, ze lato juz sie konczy. Pozostaje mi polecenie piosenki jak i nowej calej plyty Izy Lach, dzieki ktorej przetrwalem sierpien. Chcac podpatrzec okolice, udalem sie na dach jednego z supermarketow. Jeszcze chwila i wracam do Warszawy, gdzie bede uczestniczyc w paru projektach. Czarne ciuchy rozswietla neonowy t'shirt. Praktycznie caly zestaw to zdobycze z lumpeksu kolo Bedford ave. Oto efekt :)
















black t'shirt - beacon's closet
neon t'shirt - beacon's closet
shorts - beacon's closet
shoes - bostonian
backpack - urbanoutfitters
cap - kayo corp.
headphones - panasonic



  • Share:

You Might Also Like

10 komentarze

  1. o w szoku ! wyglądasz prze zajebiście!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wyglądasz!
    zakochałam się w tym plecaku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty jakoś mi nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz,genialny plecak!!!

    OdpowiedzUsuń