FashionPhilosophy Fashion Week Poland - day #3

By Rebell - 11:43

Dużą rolę przywiązuję do muzyki, którą projektanci wybierają do swoich pokazów. Dzień trzeci to był dzień, podczas którego bujałem się na widowni oglądając kolejne sylwetki. Zacznę od pokazu, który zakończył dzień, a mianowicie Nuno Gama, który rozbawił mnie do łez. Kreatywny pomysł, aby modele oblizywali czekoladowe wąsy był strzałem w dziesiątkę, który po całym dniu rozluźnił atmosferę na Aleji. Co więcej? Niezawodne Nenukko, które zawsze będzie w moich ulubieńcach, bardzo dobra kolekcja Ptaszek for men, chyba najlepsza z dotychczasowych, które widziałem, kobiecy Michał Szulc i arystokratyczny Jarosław Ewert z OFF'a. Czuję się zahipnotyzowany tym co ujrzałem i gratuluję projektantom tego co pokazali.


 Nuno Gama, fot. P. Stoppa

  Nenukko, fot. P. Stoppa

  
 Ptaszek for men, fot. P. Stoppa

 
 Michał Szulc, fot. P. Stoppa

Jarosław Ewert, fot. P. Stoppa


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze